Saldır: Bu özellik birimler saldırı yaptığında tetiklenir.
Uyumlanma: Bu birimler çağrıldığında 1 büyü manası doldururlar.
Bariyer: Birimin hasar almamasını sağlar. Tek kullanımlıktır ve 1 tur sürer.
Anlık: Anlık büyüler anında etki gösterir ve rakibe eylem yapma şansı vermezler.
Zapt Etme: Zapt edilen kartlar oyundan çıkarılır. Zapt eden kart yok olduğunda geri gelirler.
Rakipçeker: Bu özellikteki kartlar saldırılarını hangi rakibin karşılayacağını seçebilir.
Çifte Saldırı: Bu özellikteki birimler saldırırken iki kez vurur. İlk saldırı, karşılayan birimden önce yapılır, ikinci saldırı karşılayan birimle aynı anda yapılır.
Can Çalma: Bu özelliğe sahip birimler vurdukları hasar kadar Nexus’a can yenilemesi yapar.
Sıyrılgan: Sadece Sıyrılgan özelliğine sahip birimler tarafından karşılanabilen birimlerdir.
Aydınlanmış: Maksimum 10 Mana değerine ulaşıldığında aktif olan özelliktir.
Hayali: Bu birimler saldırdıklarında veya tur bittiğinde ölürler.
Hızlı: Hızlı büyüler her zaman oynanabilir fakat rakibe karşı eylem yapma şansı da tanırlar.
Korkunç: Bu birimler sadece güç değeri 3 ve üzeri birimler tarafından karşılanabilir.
Geçici: Bu kartlar tur bittiğinde elinizden yok olurlar. Masaya oynanan birimler yok olmaz.
Buz Tutturma: Bir birimin güç değerini bir tur için 0 yapmaktır. Sonradan değiştirilebilir.
Hareketsiz: Bu birimler saldıramaz ya da karşılayamaz.
Son Nefes: Bu etkiler birim öldüğünde tetiklenir.
Seviye Atlama: Gereken özellikler sağlandığında şampiyonlar nerede olurlarsa olsunlar seviye atlar.
Can Çalma: Bu özellikteki birimler verdiği hasar kadar Nexus’a can yenilemesi yapar.
Kökünü Kazı: Kökü kazınan kartlar oyundan tamamen çıkarılır, diriltme kartlarıyla geri getirilemezler. Ayrıca kökü kazınan birimlerin Son Nefes etkileri çalışmaz.
Aban: Bu özellikteki birimler, karşılayanlarına vurduklarında öldürürlerse, artan hasarı rakibin Nexus’una vururlar.
Oyna: Bu özellik elinizden kartı oynadığınızda tetiklenir.
İlk Saldırı: Bu özellikteki kartlar saldırı sırasında rakibinden önce vururlar.
Geri Gönderme: Birimi sahibinin eline gönderir ve bütün etkilerini siler.
Yenilenme: Bu özellikteki birimler her tur başında canını tamamen yeniler.
Öncü: Her tur sadece öncülerin saldırdığı ilk seferde saldırılar hazır hale gelir.
Sustur: Susturulmuş birimlerin tüm etkileri silinir.
Yetenek: Bir birimin büyüye benzeyen etkisidir. Düşmanlar karşılık verebilirler.
Yavaş: Yavaş büyüler çatışma dışında kullanılabilirler ve rakibe karşı eylem yapma imkânı tanırlar.
Sersemletme: Sersemlemiş birimler çatışmadan çıkarılır ve turun sonuna kadar saldıramazlar ya da karşılayamazlar.
Dayanıklı: Bu özellikteki birimler bütün kaynaklardan 1 hasar az alır.
Tuzak: Destedeki bir karta yapışarak onu tuzaklayan bir özelliktir. Kart çekildiğinde tuzak devreye girer.
Kırılgan: Bu özellikteki birimler Rakipçeker özelliği olmaksızın karşılamak için çekilebilirler.
En zayıf birim: Öncelikle güç değerine göre, eşitlik varsa can değerine göre, halen eşitlik varsa mana bedeline göre kıyaslama yapıldığında en zayıf olan birimdir.
0 Comments